logo

Iată date despre salariul tău

Administrator de rețea IT (Tehnologia informației)

Regiune

Zona de Sud-Est - în afară de Județul Constanța

Eșantion reprezentativ la nivel național

77

Câștigul mediu net/ lună 1.131,00 EUR

1.131,00 EUR

Salariul dvs. 394,00 EUR

394,00 EUR

Diferență -737,00 EUR

Vă puteți îmbunătăți în poziția dată!
Salariul dvs. brut este cu 65% mai mic decât media.

Doriți să primiți periodic informații despre salariul dvs.?

Introduceți un e-mail pentru a trimite o comparație trimestrială a salariului dvs.

Vă mulțumim, am înregistrat cu succes solicitarea dvs.!

Vă vom trimite o comparație salarială actualizată la acest e-mail și vă vom trimite o comparație salarială actualizată la fiecare trei luni din an.

Cele mai comune beneficii în poziția dvs. și în regiunea dvs.:

  1. Tichete de masă
  2. Laptop
  3. Băuturi gratuite (ceai, cafea, apă minerală...)
  4. Asigurare medicală privată
  5. Telefon mobil

Salariu lunar în funcția dvs. și în regiunea dvs. după vârstă:

Person <24
Câștigi mai puțin
-618,00 EUR
Person 55+
Câștigi mai puțin
-788,00 EUR

Oferte de muncă potrivite pentru postul dvs.:

Găsiți condiții salariale mai bune sau beneficii financiare și non-financiare pentru dvs.

briefcaseVerificați ofertele care se potrivesc acestui post

Salariile lunare pe poziția ta în țările vecine:

SlovaciaSlovacia 2.163,47 EUR (brut)
UngariaUngaria 2.231,86 EUR (brut)
Republica CehăRepublica Cehă 2.541,99 EUR (brut)

Care este puterea ta de cumpărare pe baza salariului lunar?

Macbook

Puteți achiziționa Macbook în 138 zile

Hamburger

Puteți cumpăra un Big Mac după ce lucrați 53 minute

Pentru companii - câștigați încredere în luarea deciziilor asupra salariilor

Stabiliți corect salariile angajaților dvs. Un raport detaliat privind salariile vă va ajuta în acest sens. Veți avea întotdeauna la dispoziție date relevante despre salarii.

Cea mai obișnuită cale de carieră a unui angajat în poziția dvs. Este afișat salariul mediu brut din regiunea dvs.

Sfaturile noastre de negociere salarială:

Există puțini oameni calificați și capabili pe piața muncii, iar personaliștii inventează modalități de a atrage cele mai bune talente și de a-i ține departe de companie.

Fiecare companie își evaluează intern angajații în funcție de valoarea lor adăugată pentru afaceri, leadership, suport, relații și mai ales din punct de vedere al echilibrului dintre valoarea adăugată și costurile ROI (rentabilitatea investiției). Dacă sunt într-adevăr un angajat cheie pentru companie, este bine să știu acest lucru nu doar intern, ci și să îmi cunosc valoarea totală pe piața muncii, care este determinată în principal extern, în afara companiei, pe baza unei comparații a salariului meu. în postul de muncă.

Ulterior, este necesar să combinați cunoștințele interne și externe și să vorbiți deschis cu managerul despre ideea dvs. despre progresul salarial la un interviu de evaluare regulat. Dacă compania nu are stabilite cadre regulate pentru revizuirea salariilor, momentul potrivit pentru un astfel de pas de acțiune este, de exemplu, după finalizarea cu succes a unui proiect, dacă am ajutat semnificativ compania să atragă noi clienți sau să crească vânzările, economisiți bani, eficientizați procesele, creșteți satisfacția clienților etc.

Când ne comunicăm cerințele, ne este foarte frică de reacțiile negative ale apocitelor asociate cu faptul că cerem ceva de la cealaltă parte. Este o comunicare neplacuta pe care trebuie sa o initiem singuri. De asemenea, ne este teamă de deteriorarea relațiilor de muncă, că șeful nu ne va mai percepe într-o lumină pozitivă.

O mare sperietură este și amenințarea de a ne pierde locul de muncă, adică ne informăm de fapt supervizorul de nemulțumirea noastră printr-un interviu, în timp ce managerul începe să ne caute un înlocuitor mai ieftin. Aici, însă, este necesar să ne dăm seama că cererea de revizuire a salariului este o cerere legitimă, deoarece piața muncii se dezvoltă la fel ca orice altă piață, unde se aplică interacțiunea dintre cerere și ofertă. Compania are o anumită gamă salarială rezervată postului, iar în cadrul de planificare, unele companii mizează deja pe o creștere anuală a costurilor salariale. În zilele noastre, companiile încearcă să-și întâlnească angajații cu pachete interesante de stimulente.

Negocierea ne costă multă energie, întrucât trebuie să ne pregătim bine pentru o astfel de întâlnire cu superiorul nostru, dacă vrem să reușim în argumentare și comunicare. Trebuie să ieșim din zona noastră de confort și să începem să ne gândim care sunt așteptările noastre personale în carieră, unde vrem să mergem mai departe, care sunt principalele motive pentru această inițiativă a noastră.

Este bine să știu cum se mișcă în prezent intervalele de salariu în raport cu funcția mea, durata experienței, educația și, de asemenea, industria și regiunea în care lucrez. La urma urmei, trebuie să aduc informații relevante la întâlnire! Există o prezentare personală, în care atenția este concentrată în mare măsură pe persoana mea și pe performanța mea în muncă.

Problemele personale, precum „Am o ipotecă, vreau să călătoresc mai mult, sau am 3 copii” nu ar trebui să fie târâte într-o astfel de întâlnire, deși ele sunt adesea principalul imbold pentru a negocia o taxă.

Atâta timp cât nu vor avea loc schimbări drastice în volumul meu de muncă, voi continua să lucrez în aceeași poziție, creșterea salariului la care mă pot aștepta este de până la 10%, în timp ce o creștere a salariului complet realistă este de aproximativ 4 până la 6% pe an.

O creștere mai semnificativă a salariului, care este revizuită în mod regulat, este rară. Se poate aștepta un procent mai mare din creșterea salariului dacă schimbăm postul, se va schimba și volumul de muncă, așa că va crește și nivelul de responsabilitate și alte atribuții. Aici, o creștere mai progresivă a plăților la nivelul de 15 până la 20 la sută este, de asemenea, realistă.

De asemenea, este necesar să țin cont de poziția actuală a angajatorului meu. Dacă o creștere de salariu nu mai este posibilă în cadrul companiei, avem întotdeauna posibilitatea de a negocia și alte lucruri legate de munca noastră:
  • Avantaje non-financiare
  • Avantaje și excepții
  • Durata timpului de lucru
  • Promovare, alt post
  • Creștere profesională
  • Mentorat de către colegi mai experimentați
  • Mai multe puteri de decizie și responsabilitate

Nu este nimic mai rău decât să văd o întâlnire cu un manager ca pe o bătălie pe care trebuie să o câștig. Această atitudine indică deja că managerul meu este dușmanul meu, adică vreau ceva de la el pe care nu vrea să-mi dea. Comunicarea generală indică deja o dispoziție ofensivă. Totuși, scopul nostru este să-l facem pe șef aliatul tău.

De aceea trebuie să începem să gândim larg și să ne gândim la felul în care gândește adversarul. Ce provocări reale rezolvă supervizorul meu? Cum îl pot ajuta? Din pozitia mea, am o sansa reala de a-i influenta luarea deciziilor, sau modul de rezolvare a unor sarcini la locul de munca. Ce pachet de solutii ii pot oferi? Abordarea de parteneriat în comunicare are avantajul, în special, că oferă o abordare cooperantă, pe care managerul o va aprecia mai mult. Întregul interviu ar trebui să fie profesional și emoțiile ar trebui ținute sub control.

O formulă drăguță care poate fi folosită în acest sens este, de exemplu, următoarea: „Îmi place foarte mult munca mea, îmi place compania, este un loc de muncă promițător pentru mine. Aș dori să continui să performez cât mai bine aici. , așa că aș dori să preiau sistemul meu de remunerare, care ar fi o afacere avantajoasă pentru ambele părți și motivant în principal pentru următoarea perioadă provocatoare care ne așteaptă.”